Tuesday, February 3, 2009

Hverdagsliv x2



Oppdatering fra Tigerstaden:




  • Det er fortsatt like kaldt, om ikke kaldere.


  • Har utrolig nok alle fingre og tær i behold. (sist jeg sjekka)


  • Hater statsforfatningsrett (hjelp? )


  • Tilbringer dagene på Domus Nova


Som dere ser er ikke dagene mine så veldig innholdsrik for tiden, hverdagen går med til studier og helgene til fest. Jeg gruer meg til å gå ut hver gang jeg så mye som setter foten utenfor døra og de nye støvlene mine ser plutselig ikke så nye ut lengre. Nå ligger jeg på soffan med dyna mi og ser Gossip girl istedenfor og gjøre tja alt annet. Her har jeg tenkt og forbli til i morgen, eller forresten jeg skal til Silje, Hanne og Kaia og se enda mer tv, men det tells ikke siden bussen stopper rett utenfor døra mi. Vurderer nesten og dra i pysjen.





1 comment:

Anonymous said...

Fint du hadde det hjemme