Thursday, January 29, 2009

Hverdagsliv


Endelig kommet noenlund i gjenge igjen etter min forlengede ferie. Jeg hadde selvfølgelig slått av alt som heter varme i leiligheta da jeg var borte så mitt første møte med Tigerstaden var kulde. Jeg pusta seriøst frosrøyk inne i leiligheta. Takk gud for at jeg ble forelska i den varme uteliggerjakka til Hanne Viola og kjøpte en lik, den kom godt med. Nå bokstavligtalt lengter jeg etter sol og varme og tenker å gå i dvale før jeg virkelig må aputere x antall tær og fingre som følger av frostskader.

Bare for å illustrere hva jeg sov i den første natta , før leiligtene min ble beboelig igjen...

4 comments:

Anonymous said...

Haha fin stil !!!

Mari Takle Thomassen said...

Søt du ;D

Unknown said...

Du må ordne dæ slike labba som æ har !! Dæm e tova, og e knallvarm.

Siv-Andrea said...

Hehe ja virkelig, trenger noe sånn ;D