Saturday, November 22, 2008

No life..

Ja jeg har lært, neste år skal jeg jobbe flittig fra start av og først og fremst ikke ta meg 3 månder skolefri!!!! Et års pensum på jussen er en del mer sider enn et år på vgs og jeg har ANGST. De siste ukene har derfor gått med til lesing. Ikke nok med mandag - fredag her i gården. Lørdag og søndag også, utrolig hvor masse folk man møter på lesesalen en søndag. Man går hele veien til skolen og sutrer og synes veldig synd på seg selv for at man faktisk må dra på skolen i helgene, og synet som møter en er en nesten full lesesal what the fuck?, er det bare jeg som synes det er unormalt ???


Sender en stor takk til alle mine flittige medarbeidere på jussen da, hadde det ikke vært for dere hadde nok samvittigheten min vært så god at jeg hadde sovet hele søndagen! Med min beste venn ved siden av så klart! Mr Norges Lover.
Ser dere i morgen ;-)

6 comments:

Anonymous said...

Hon Âr så sÔt NÂr hun sÔver

Anonymous said...

Fulle lesesaler i helgen.. hmm, høres i grunn kjent ut :P

Siv-Andrea said...

hehe syke greier !!!

Anonymous said...

hehe, jeg syns ikke du var så fryktelig sutrete i dag, Sivert! Det var mer sånn: HEI, JENTER!!! JEG ER VÅKEN!!.. (JA!Det hører vi..!) Det var det inntrykket jeg fikk da hvertfall! :p Neida, men det var koselig det:) Selv om Hanne foretrakk en mindre våken Sivert om morgenen. :P 4 dager igjen nå, lille snupp!:D

Siv-Andrea said...

hihi 4 dager igjen til eksamensfest, bare to eksamner først :D:D:D jeg gleder meg stor. snuppsi dupp <3

Anonymous said...

Tooooooooooooooooorsdag jaaaa!!!!