Sunday, November 30, 2008

All I want for christmas is you...



... og litt til ?

Jeg liker Shampoen og balsammen til redken


Sminke er alltid kjekt, Dior show mascaren og Lip gloss fra clarins eller juicy tubes <3

(gjerne i sånn farge som under ca)
Jeg trenger klokke !!! og disse er fine, den øverste er fra guess og den under fra NixonParfyme fra Diesel










Knophs oversikt over Norges rett






Klær klær klær !!! MASSE KLÆR. Dere vet hva jeg liker.







Sånn drakt vil jeg ha

Ellers ønsker jeg meg smykker i både, gull og sølv, øredobber og armbånd.


Ellers så ønsker jeg meg ny veske, en sort jakke fra zara, lommebok, Woman abonnement, sengesett, klær? sa jeg klær ? Gavekort blir jeg alltid glad for


3 comments:

Anonymous said...

Den drakta der får du i allefall ikkje fra mæ! mykji finar mi si! men gla i dæ læll.. <3

Siv-Andrea said...

hiihihih , nei ser den Mari ;-)

Anonymous said...

Les hele bloggen, ganske bra