Monday, March 2, 2009

Yeah !

og jeg som trodde våren begynte å komme... så feil kan man ta. Det har snødd i som bare det i natt og jeg måtte nermest måke meg ut av døra for og komme meg på forelesning i dag tidlig.. SOL hvor er du ? Jeg lengter etter...

  • Sol og varme

  • Få naturlig beachhair etter og ha badet i saltvann

  • Utepils med gode venner

  • Roadtrip med jentene

  • Sydentur og mange kjekke gutter

  • Dra på byen i bare sommerkjolen

  • Den nye sommerparfymen fra Escada

  • Spise krabbe og drikke hvitvin på skjærene

  • Festivaler

  • Sand mellom tærne

  • studiefri

  • Reise og bli kjent med nye mennesker

  • være brun og blid
  • Bytte ut vintergarderoben

Det er mye og se fram til, hva lengter dere etter ? :-)

Sukk vil gjerne ha tilbake litt farge

Roadtrip

Sunny 08

Gutter i bar over


Solbriller

summerparty



Enda mer biltur

Det eneste man trenger på tur


Utepils på lektern


Marte soler i frognerparken

Flørt


Aina klar for stranda


Åge på Tahiti

Mari krabbeknekker

6 comments:

Anonymous said...

hehe, sommerflørten din på 17år:p

skal si det skal bli godt med sommer ja, der kassaapparatet på dere kvinnfolk tyter ut igjenom trange bluser, ligger på gresset og leker med tærne. nakenbading under måneskinn.

Yess det er sommer og ingenting er pes, det ekke no stress

Siv-Andrea said...

HAHA. TEIT DU ER STEIN ! Men altså fint at du leser bloggen min da, setter jeg pris på. Mulig kath har en finger med i spillet ? :-p

Anonymous said...

Blomster i håret
cab
is
og boooys

Anonymous said...

Festival og utepils:) Og lukta av solkrem:D

Unknown said...

Åge kommer på Tahiti i år :D:D Og hva er det.. jo det er bra!

Siv-Andrea said...

gjør han ?? jeg vil jeg vil :D:D