Monday, September 15, 2008

Mandag

Jeg kan rett og slett ikke fordra mandager, ikke bare er det tungt og stå opp klokka 07.00 , men det er også hel uke igjen til neste helg. Oslo lufta er kjølig, og det er tydelig at høsten har slått til for fullt i tigerstaden, når jeg småhutrende og kald ser bussen kjøre fra meg. Når jeg omsider har kommet meg ned til skolen har klokka passert 08.30 og det er ikke annet å gjøre enn å sette seg på lesesalen, med eksamen om i overkant av to månder friskt i minne. Deretter bærer det av sted til kurs i Familie og Arverett, heldigvis er kurslæreren vår , en ung stipendiat ved universitetet over middels god og vi kan puste lettet ut med tanke på at vi faktisk har 9 kurs igjen...




Uansett, i morgen er det tirsdag og helgen nærmer seg med stormskritt, gleder meg allerede. Så skal jeg prøve og være flittig student og tilbringe dagene på Domus Nova fram til da. Ha en fin uke alle sammen :-)

No comments: