Sunday, May 4, 2008

Oslo Life

Endeliiiiig kom det besøk fra Kristiansund (Tustna) .. kjenner jeg får litt hjemlengsel , hvorfor kan vi ikke bare sett en motor på kristiansund( det er tross alt øyer ),og bare flytte det hele lenger ned og enda nærmerer oslo ? JA, jeg vil ha både i pose og sekk.
Store deler av tiden gikk med til shopping, det er rart hvor fort tiden flyr når man går rundt i butikkene, men jeg tror alle var ganske lei butikker og en hel garderobe nyere da lørdagskvelden kom.

Mat må man også ha innimellom ....

Og drikke ikke minst ...

Lise og Hanne Viola koser seg med hver sin Strawberry daiquiri <3

Mojitooo...

Ingrid har aldri smakt noe bedre

Ina, min kjære samboer og meg

Lise og meg , så fine fletter , hehe

Siv Andrea sier takk for besøket og kom veldig gjerne tilbake ..



No comments: