Wednesday, April 29, 2009

So little time

Av og til går alt bare helt kaos oppe i hode mitt og jeg kan sette meg ned og skrive en liste over alt jeg burde ha gjort. De gangene listen ikke er så full, går det greit. Men som nå når lista er overfull og det jeg egentlig burde ha gjort er å flytte ned på nova (les: skolen min), hva gjør jeg ? Jo INGENTING.

Jeg drar forresten til Bergen på søndag og blir der faktisk i nesten 2 uker. Jeg skal på kurs i forbindelse med sommerjobben og jeg har eksamen 19 mai. yes dette kan bli spennende. Skulle forresten ønske jeg kjente litt flere folk i bergen, pappa er ikke den beste shoppingvenninna..

men anyroad, nå skal jeg fortsette, med ingenting.



4 comments:

line said...

jeg har det likt !!

Tine said...

Jeg har noen venner i Bergen. Kan få en play date med en av de vett;)

Siv-Andrea said...

HAha snakker vi playdate med "gal" kristian da eller ?

Anonymous said...

Takk for interessant informasjon